11 Mayıs 2009 Pazartesi

10.05.2009 anneler günü



Anneler günü...
annelerin ne kadar önemli olduğunu. anne olunca anladım.. ne büyük fedakarlık ve ne büyük enerji, çok büyük sevgi ile bebeklerimizi büyütüyoruz..Annelik duygusunu yaşayanlar elbettte bilir. Her kadınınlik duygusunu tatmasını dilerim..Buradan da çok sevdiğim fedakar anneciğimi anıyorum.. Beni okuatabilmek için çalışmaya başlamıştı.. hala çalışıyor. Çocukları için.. en fedakar anne benim annem olsa gerek. ben kendi annem kadar çocuğum için fedakar olabilirmiyim acaba..inşallah olurum.. annem yemedi yedirdi. giymedi giydirdi. tabirini aynen bize uyguladı.. annecim sana 4 kardeş olarak çok şey borçluyuz..
en saf en derin , karşılıksız duygularınla büyüttün yetişdirdin. hepimizi iş sahibi yaptın..
bizi iş dsahibi yapabilmek için önce kendin iş sahibi oldun..
aslında çalışman güzel. kendini iyi hissetmeni sağlıyor . ama çok yoruluyorsun.
ama 4 çocuğunda senin kadrini kıymetini biliyor. emeklerin boşa gitmedi..
gelelim kendi annelik duygularıma.. minicik bir bebeği kendi vücudumdan dünyaya getirdim.. burası mucizevi yanı...
daha sonra 6 ay benden beslendi emerek.. benden aldığı süt ile büyüdü..buda çok büyüleci....
daha sonra ek gıda ile beslenme sevincini yaşadık.. diş çıkarma sıkıntıları...
emekleme sevinci....
ilk kelime sevinciii...
her şeyi işaret parmağı ile gösterdiğinde zekasını bana ispatladığında büyük hayranlık... heyacanı..
spagetti yediğinde yine müthiş eğlence....
yaaaa uykusuz gecelere değinmelimiyim.. aylardır aralıksız 4 saat uyumadın.. belki 3 saat uymussundur bebeğim...
dün gece mesala.. 1 saatde 1 seni besleyip, ayakta sallayarak uyuttum..
senin dışında hiç bir kimsenin beni bu derece uykusuz bırakmasına dayanamazdım sanırım aylarca...
bu kısımda annelik sabrı ve fadakarlığına , şefkate giriyor sanırım..
her anne gibi bebeğimi çok seviyorum..
ege seni seviyorum.. annecim seni de...
ve anneler günümün özeti:

Pazar sabahı uyandık. ve egeye bakmasını söyledim Ahmete.. Oda itiraz etmeden hemen kaltı.. tabi annler günü..


Egeyi giydirip kahvaltısını bile yaptırmadan çiçekcinin yolunu tutmuşlar. bana çok güzel gül buketi ve bir bileklik almışlar.
mutlu oldum..şeker oğlumun bana çiçek getirmesine yardımcı babası olsada.. basından gelen çiçek de güzeldi..bileklik de güzeldi..
sonra filizlerle beraber pikniğe gittik. oğlumun arkadaşı egemeni de götürdük.. egecim çok eğlendi. bizde öyle. güzel bir anneler günü oldu. mutlu mesut geçti..

anne hamakta anneler gününün tadını çıkarırken



sevgili eşim ve ben..



bebeğimin gündüz anneliğini yapan çok değerli arkadaşım Filiz ve çok değerli eşi arkadaşımız, dostumuz Esat ve biz.. her zaman beraberiz.. bir aile gibi..

Egem çimlerin, güneşin ve göl manzarasının tadını çıkardı..çok mutluydu..mutluluğu bizide mutlu etti.

5 yorum:

dore-nilü dedi ki...

şükicim çok içten ve çok güzel anlatmışsın herşeyi okumaya doyamadım cnm çok güzel geçmiş gününüz ne mutlu size fotolarda süper gözüküyo
tekrar anneler günün kutlu olsun cnm

Adsız dedi ki...

şukiciğim ne güzel geçmiş anneler günün
kuzum da çok tatlı çıkmış,rüzgar gülüne ne güzel bakmış öyle:)

Arzu Atilgan dedi ki...

Şükriyecim yazın ayrı güzel
fotoğraflar ayrı güzel
Çok tatlısnız cnaım arkadşaım benim.Uzaktan da olsa sanki yanyanaymışız gibi tanıyormuş gibi güzel arkadaşlığımız,
okurken bakarken ben de heyecanlanıyorum geçirdiğiniz günlere...

Egeciğim çok çok çok tatlıı sınnnnn.Öpüyorumseniii

egeşüki dedi ki...

arkadaşlarım nilü, arzuve aynurcum.. beğenilerinize teşekkür ederim. iyiki varsınız. her şey sizinle güzelleşiyor. anlamı büyüyor.. öpüyorum sizleri.. sağolun varolun.

Arzu-Azra dedi ki...

egeciğim ne kadar güzel poz vermişsin çimenlerin arasında, bayıldım.

şükriyeciğim çok eğlenceki ve faydalı bir gezi olmuş açık havada, ne güzel ne mutlu size. hep gein hep eğlenin ama burayada gelin burada da çimen var açık hava var ve azra var:))