27 Şubat 2018 Salı

Bebeğim Sünnet Oldu


Bebeğimle sünnet olmak için lokal enjeksiyon olup koridorda sünnetimizi beklerken .

23 Ocak 2018 günü Batu'cum sünnet oldu. Lokal anestezili dikişssiz klips takıldı. 4 numaralı klips. Genel Cerrahi Müdahale odasında ilk önce lokal uyuşma için bir enjeksiyon yaptı pipinin 3 yerinden. anne baba olarak bizi de alıyor yanına doktor. Bir hemşiresi ile beraber tutarak yapıyor. bebeğim sünnetini oldu. Eve geldik. 10 dakika sonra lokal uyuşmanın etkisi gitti ve inanılmaz şiddetli bir ağlama sürdü 1 saat. Sonra Babanesi ayağında sallarken 10 dakika uyudu ayağında . Hooop tekrar ağlamaya başladı. Kucakta gezdir gezdir. Çok ağladı. ilk gün ve gece zordu. 2. gün de eziyet hafif azalmış şekilde devam ediyordu.


 Babanesinde bir öksürük hasıl oldu. Anne sen bebekten uzak dur sanırım hasta oluyorsun dedim. Oda yok çocuğum ben bronşit oldum. O bulaşmaz dedi. 😕Lakin 3. güne girdiğimizde kendisi ve bebeğim çok hasta idi. Batu ateşli ve gözleri yumuk sürekli bir ağlama ve inleme modunda idi. Burun tıkanıklığından emmeme durumu. Memeyi red ediyordu sürekli. Eyvah beni emmekten vazgeçiyor diye bir stres ve korku aldı beni.. Allahım günde 3 yada 4 kere ılık duş aldırdım bebeğimi. 15 gün ventolin kullandık nebül ile. 15 günde 4 kere doktora gittik korkudan. Acaba zatürreye mi döndü acaba diye. Bir keresinde emerken bir kasıldı ve sıçradı ki. Çook korktum.Acaba havalemi geçiriyor diye. Kucağımdan fırlayıp gidecekmiş gibi geldi. Batu'da çok kortu. Ama doktor hastalıkta sıçrama olabilir dedi. Havale değil dedi. Ayyyy ne zor günlerdi. Batu sabaha kadar öksürük krizinden uyuyamadığı için bende gece gündüz uykusuz çok yoruldum. Kol kaslarım, omuzlarım ensem artık bitmişti.Evden dışarı çıkamamak ve hayatında hiç ekstrem bir şeyin olmaması.. Sürekli ev işi hasta bebek hasta kayınvalide. Sömestr tatilinde olmamızdan dolayı ilgi bekleyen 2 çocuk daha derken...15 gün sonra hastalık da bitti. Çok şükür Sağlık gibisi yok. Eşim sonra beni rahatlamam için Demircioğlu otelinin SPA merkezinden kese köpük ve masaj paketi almış. Hediye..😇.Evet kızımla gittik bir rahatladık temizlendik geldik. Ama ertesi gün aynı yorgunluk devam etti. Uzun süre Batu'yu yere koyamadım hemen ağladı. Sonradan tam olarak keyfi yerine geldiğinde yere koyabildim. Anakucağına, mama sandalyesine vs. Sağlık Sağlık ve huzur olsun hayatımızda..
Vesselam sünnet arada kaynadı gitti. Oldu da bitti maşallah. 


mutsuz ve hasta hallerimiz... 

Erkekliğe ilk adımdır derler
Delikanlılığa adamlığa giden ilk durum.
Sünnet çocuğum yavrum benim
Annenin en büyük aşkısın sen.

Kendin küçük ama aşkın çok büyük.
                                                      Süpriz yumurtamsın sen.
                                                       Seni seviyorum bebeğim.


ve artık çok iyiyiz Maşallah bize..
💙💪


Küçük bebeğim adam oldu. pipi minnacık kaldı.😗Hadi hayırlısı

Hiç yorum yok: