5 Kasım 2009 Perşembe

1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?

Bende renkli giyenlerdenim..ağırlıklı rengim yazları pembe. Kışları siyah..

2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?


Benim için Collezione, Wenice,LCW,Koton


3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?

Kendimi en çok kot pantolanla rahat ve güzel hissediyoum. İş yerine gelirken kot giyemediğimden, değişik spora yakın tarzda kumaş pantolanlarla rahat hissediyorum..

4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?

Açıklıktan ziyade seksilik bence duruşda edada , kıyafeti taşımakta, makyajda,bakışlarda ve şen kahkahalarda gizli...


5.Asla giymem dediğin kıyafetler?

Yüksek bel pantolon.. ve Annelerimiz giyim tarzı varya.. benim annem misal.. Yaşlansamda o tarz giyinmeyeceğim..


6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?

Diesel,Burberys...Ahh


7.Kitap, film, spor" hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?


işyerinde zaman zaman kitap okuyorum. ağır aksak da olsa...Diğerleri sıfır. Türk dizisi izliyorum bazen yarım yamalak da olsa..

9.Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?

Sapancada Göl kıyısında bir yer var... Blue dreams yeni ismi..en tercih ettiğimiz yer..Birde Osmanlı kebap.


ben bloger daki öğelerimden ulaşarak yaptım bu mimlenmeyi.. kopyala yapıştır yolu ile .. Mimlenmek bu mudur.?

1 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

budur canım budurr :))