7 Aralık 2010 Salı

BÖCEKLER SENİ ISIRMASIN! (Faydalarından Biri)


Hafta sonu Filiz ve Esat bize geldiler. Onları Egenin eski odasında yatırınca Ege mecbur kaldı. Arabalı yatağında yatmaya. Onları da sevdiği için onlar yatmasın ben yatacağım da diyemedi. Ege böyle bi şey demeden ben küçük de bir blöf yaptım.

Bak oğlum o odaya böcek girmiş. Sen orda yatarsan böcek seni ısırır. Ama Esat orda yatarsa Esatı ısırır. dedim. Esat büyük nasılsa bişi olmaz ona az kaşınır. Az yarası olur iyileşir. Seni ısırmasın dedim..

Ve Çocuk hayır anne Esatı ısırmasın beni ısırsın diyecek halde değil.. Her ne kadar Esatı sevse de


Bakışlarından anlaşılan şuydu:

..hımmm hımmm ben o odada değil burada yatmalıyım. Yoksa böcek beni ısıracak. En iyisi böcek Esatı ısırsın muhakemesini yaptı. ve Arabalı yatakda gece 01.00 da en sonun da uyuyabildi. Kaç tur masal anlattım.Yorucu oldu. Gece de zaman zaman uyanıp bana seslendi. Sen de gel.. ve gecenin bir yarısı masal anlat diye tutturdu. bende anlatmayınca ısrar etti. ve devereye babası girip uyuttu..

Nihayetinde alıştık odamıza çok şükür..Sevimli pandam..

Hiç yorum yok: