1 Aralık 2010 Çarşamba

ALIŞKANLIKLARINDAN VAZGEÇEMEYEN OĞLUM

Egeciğim 1 yaşından sonra beşik gibi dar alanda yatmaktan sıkınca bende ona yer yatağı yapmıştım. Yer yatağında döne döne uyudu bunca zamandır. Yerde yatmaktan o mutluydu. Ben artık sıkılmıştım. Hafta sonu gittik Çilek'den Bi turbo arabalı yatak aldık. Odasını değiştirip daha büyük odayı çocuk odası şekline getirdik. Bir heves yaptık. Babasıyla çok mutlu olduk. Beğendik. Fakat Egeciğim yatağına alışamadı. Orada yatmak istemiyor.Eski odasına koyduğum kanepenin üzerinde uyumak istiyor.Orada uyutuyoruz. Sonra arabalı yatağına yatırıyoruz. gecenin bir saati bağırıyor annnneee annnneeee ne oldu diyorum. Gidiyorum odasına
_ Ben burada yatmıyacağım. Öbürkünde yatacağım diyor.
Hhhooooop öbür odaya kanepenin üzerie yatırıyorum mecburen . Sonra da sabah bir bakıyorum Ege kanepeden düşmüş sesini çıkarmadan yerde yatmaya devam etmiş. Her sabah yavrucuğum halının üzerinde sert zeminde yatıyor. Çok komik oluyor. Geceleri uyku tulumu giydirdiğim için sevimli bir panda yavrusu gibi büzülmüş yerde yatıyor. Kanepeden düşüyor bana gık demiyor. Arabalı yatakda yatmak istemiyor. Bizde onun hoşuna gider arabalı dedik. Dünyanın parasını verdik. Oğlum o küçük odayı tercih ediyor. Babası da bu duruma sinirleniyor.Umarım tez zamanda yeni yatağına ve yeni odasına alışır. Yoksa bizi zor günler bekliyor.Alışkanlıklarından vazgeçemeyen oğlum..

Hiç yorum yok: