4 Ocak 2011 Salı

2011 MERHABA


2011

Ahmet ve benim için yılbaşılar farklı bir anlam taşıyor.Bu yüzden dışarıda kutladık eğlendik Taki Ege dünyaya gelene kadar. Şimdi de evde geçiriyoruz. Bu yılbaşı da dışarı çıkıp yemek yedik. Fakat Ege arabaya biner binmez uyuyunca Ahmetle biz yedik. O uynanınca da onu da başka bir köftecide köfte ısmarladık. Alışveriş merkezinde Jetonlu arabalara bindi.Eğlendi. Eğer uyumasaydı sinemaya gidecektik. Seans kaçınca yılbaşı pastası alarak evimize döndük.Gündüz uykusunu uyumadığı için Ege 21.00 de uyumak istedi. Tam o sırada kardeşimle telefon görüşmesi yapıyorduk ki. Babası da Egeye sütünü yapmış ve çocuk uyku moduna iyice girmişti.Görüşmemiz bitince Egeyi uyandırdım. Verdim coşkuyu ve kalktık. Pastamızı kestik.Mumları 3-5-8 defa yaktık ve üfledik. Kompeti patlattık. Ben ve Babası dönüşümlü at olup sırtımızda gezdirip eğlendirdik.Yeni yıla kahkahalarla girdi. Girdi derken 11"de uyuttum. 2 saat evde eğlendik. Küçük yılbaşı ağacımızda vardı.çekirdek aile olarak girdik 2011"e.






Yeni yıl bize ve tüm insanlığa sağlıklı,başarılı ve bol kazançlı ve neşeli günler sunar umarım.


1 Ocak günü güne yorgun başlanıyor malum. Gece uzun yaşanınca...



Günü evde geçiridikden sonra akşamında Karmakarışık adlı 3 boyutlu sinema filmine gittik. Egenin ilgisi filmin yarısında dağıldı. Ve eve gidelim demeye başladı. Filmin sonuna kadar kaldık ama arada tuvalete giderek. Onu oyalamak için şeker, jelibon takviyeleri ile başardık. Film iyidi fakat gözümün önüne gelen, üzerime üzerime gelen nesne o kadar azdı ki. Daha çok efekt yapabilirlerdi. 5 i yapan 10 tane de yapardı.3 boyutun tadı o zaman çıkıyor.


Avatarı 3 botutlu sinemada izlemek kısmet olmadı. O filmi 3 boyutlu hayal edemiyorum. Kutsal ağaçdan uçan o hafif tüycük gibi olan ışıltılı şeyler üzerine üzerine gitmiştir izleyicilerin. Ne güzelmiştir..







Pazar günü de arkadaşların ani teklifi ile Kartepeye sucuk yemeğe davet edildik. Bende merkezinde bir yer hayal etmiştim. Gerçekden kıyafetimle düğüne gitsem olacakmış.Çok ince giyinmiştim. Çok üşüdüm. Karın içinde topuklu botlarla yürümekde zor tabi. Çok fazla tepeden kalmadan. Bir sucuk evinde ekmek arası sucukları yedik ve evimize geri döndük. Planlarda değişiklik olmazsa eğer bu hafta sonu Kartepe bekle bizi. Kaymaya eliyoruz. Yuhhhhuuu ....Yeni yıla güzel girmiş olduk.


Hiç yorum yok: