12 Ocak 2015 Pazartesi

CANIM AİLEM

 
 
 
 
 



Ödemiş'e arada sırada 2 günlüğüne ziyarete gidebilmek iyi oldu. Önceden böyle bir lüksüm yoktu.. Hep uzak çok uzaktım. Şimdi Muğla'dan arabana atladın mı 2,5 saatte gidebiliyorsun.. Aşırı uzaklıklar zor ..
Annecimmm & Ananem & Minik Elifim

 
Aslında bu karede annemde olsa 4 kuşak bir arada olurduk...

çocukluğum evim..

kuzenler

Annem ve kızları...
 
                          Benim tatlı ve huysuz kızım.. Sıcakkanlı Elif sarıldıkça ona yüz böyle...

2015 e girdiğimiz bu günlerde ailemi ziyaret ettik.. annemi çok özlemiştim.. Onu gördüm.. Oda bizleri görmüş oldu. Çocuklarım anane ve dayılarını gördü. herkese iyi geliyor aile ziyaretleri..
Erol & Fadik yeni ev almıştı.. Onları ev ziyaretinde bulunduk.. Hasan & Sezen yeni bebeklerine takımızı  taktık.. Ahsen Ada... Küçük bebeğimiz.. maşallah çok tatlı...


 
Ödemiş'de  çarşıda gezerken Hasan dayısı ile denk geldik. Ege'ye haydi gel seni bir gezdireyim dedi.. Emre'nin kaskını takıp gezdirip evlerine götürmüş ve Emre ile oynamışlar..
her zaman bir arada olamayınca insan ailesini çok özlüyor.. canım ailem benim... 

Hiç yorum yok: