11 Nisan 2015 Cumartesi

9 Nisan 2015 Doğum Günümüz


Sabah işyerin de arkadaşlarım bana supriz doğum günü pastası kestiler.. Gerçekten mutlu etti beni.. facebookdan yazılan doğum günü mesajlarım ve telefonla gelen tebrikler harikaydı. Öğle arası Ahmetle beraber kebap keyfi yaptık. Başbaşa..
  Gelelim Mehmet Ege'nin doğum günü kutlamasına.. Tüm sınıf arkadaşarı doğum günlerini Özlem Pastanesi 2 de kutladı bizde orada kutlayalım dedik. Sınıf arkadaşları ile.. Keyifli ve kolay oldu.. Misafir gibi gittik .. Hazırlık falan yok. Pastaneden kurabiye ve yaş pasta ikramı .. çaylar içecekjler .. oh mis..Evde kutlamalara göre eee haliyle biraz maliyetli de oluyor.Ama hiç yorgunluk ve stres olmuyor...No problem.. (:


 İyiki doğdun Mehmet Ege...
Canım oğlum.. Yakışıklım.. canımın içi çocuklarım.. Sizleri çoook seviyorum..bu doğum günümüzdeki dileğim.. Mutlu sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyorum eşim ve çocuklarımla.. Çok şükür hallerimize... Aman maşallah diyorum kendimize...











Hiç yorum yok: