5 Nisan 2015 Pazar

AKYAKA VE KIZILAĞAÇ'DA DOĞA İLE GELEN HUZUR




Bu resimde kızım ön planda ve arka fon flu farkındamısınız.. profesyonelliğe adım attığım odaklanmış bir resim bu. Puhha hahhaaaa... ha ha (: Güzel ama yine de..
Baharın gelmesiyle, güneşin yüzünü görmemizle evden dışarı ...Doğanın uyanışını yakından görmek mutluluk veriyor. ağaçlar, çimenler papatyalar harika..







22 Mart 2015 de ..Kızılağaç köyün ormanın kenarı ve aynı zamanda ana yol kenarı olmasıyla çok kolay bir şekilde gittik. Köyüler gerçekden çok sıcak kanlı.. muhakkak konuşuyorlar.. Genci yaşlısı selam veriyor. Motorsikletle giderken arkadan kadın.. Kolay gelsin napıyonnuuuzzz diye seslenip geçiyor.. vınnn diye.. (:
Nilsu ve Ege doğaya bayılıyor. Çok keyif alıyorlar, yüzlerinden belli oluyor.. Bir oraya bir bu yana minik kuzu yavrusu gibi koşturuyorlar.. Canlarım benim..
5 Nisan 2015 de Akyaka ve Çınar tarafındaki eşsiz orman ve deniz keyfi..

Akyaka kıyılarında babakız keyfi..
Hava güzel ve havalarıda yerinde ..
Akayaka da mükemmel sakinlik ve deniz ve kıyı...


 Kızılağaç köyünde..

Biz anne kız mavi kotlarımızla mükemmel anne kız uyumu içindeyiz ama..

Bu benim ön nesne flu arka net ilk resmim..

Canlarım doğada iki talı kardeş.. onlar benim çocuklarım...

 Çınar plajı ilkbaharda başka keyifli..Çınar sevdiğim bir mekan.. kahvaltıları bol reçelli olsa da.. Denizi buz gibi olsa da... (: Doğa ile denizin uyumu bir başka burda..


 doğa ve ailemle bir selfie...


haydi oğlum tırman en tepeye...





Denize taş atan tatlı kızım benim... 

Hiç yorum yok: