1 Eylül 2010 Çarşamba

EGE YARIN KREŞE BAŞLIYOR...

Ege 7 aylıkken işe başlamıştım. İşe başlarkende en yakın arkadaşıma emanet ettim oğlumu o baktı. Ve son 4 aydır babnesi baktı. Babane bize gelir gelmez emziği bıraktırdı. Ege 25 aylıkken bezden kurtuldu. Tuvalet eğitimine başlandı. Ve babane ile gayet mutluydu. Artık babanenin Aydın'a dönme zamanı geldi.Görevini başarıyla tamamladı.teşekkür ederiz kendisine katkılarından dolayı..

Ege'yi psikolojik olarak kreşe çok güzel alıştırdık son günlerde.


  1. Kreşde arkadaşların olacak
  2. Seninle ilgilenecek öğretmenin, ablan olacak
  3. Oyuncaklar var orada çok çeşitli
  4. Oyun parkı var, kaykay, salıncak var.
  5. Küçük tuvaletler vara orada çişini yapacaksın
  6. Uyku odası var arkadaşlarınla uyuyacaksın
  7. Küçük masa va sandalyeleri var orda arkadaşlarınla yemeğini yiyeceksin diyoruz.
  8. Ceren, Yiğit,Kaan da o kreşdeler diyoruz. Ki tanıdığı çocukların orda olmaı ve onların adının geçmesi bile Egeyi çok rahatlatıyor

Kreşi ilk görmeye gittiğimizde Arkadaşımın kızı cereni gördüm koridorda tutup sarıldım ve Seni gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim dedim. Gerçekden çok rahatlatıcı.Arkadaşlarımızın çocuklarının orada olması. oyun bahçesinde Cereni orda gördüğünde Ege sevinecek biliyorum..

Çok seveceksin diye diye alıştırdık. Hergün anne kreşe gitcem ben diyor. Ve yukarıda yazdıklarımı bize oda sayıyor.Şimdilik her şey yolunda. Olay yarın kreşin içine girip orada ağlamadan kalabilmesi ve mutlu olabilmesine bağlı. Kreşe ilk günler babası bırakacak. Çünki benden ayrılırken mutlaka ağlar. Her sabah ben erken çıkıyorum benim arkamdan ağlıyor ne kadar konussam anlatsam da fakat babasına güle güle baba. işe işe diyor. İyi işler diyebiliyor .Bana güle güle yerine gitme anne diyor. Bu durum hem beni hem onu üzüyor.

Yarın sabah babssı bırakacak. kreşi gezdirip, hacer öğretmei ile tanıştıracak.Ve babası Egeyi orada bırakıp ayrılacak. Ege belki babasının arkasından ağlamaz. Ama çok farklı bir ortam umarım yadırgamaz.

Kreşimiz belediye kreşi olması nedeni ile oyun bahçesi çooookk büyük. Bina büyük ferah.Sınıfı çok büyük. Sınıftan balkona açılan kapı var. balkon güvenli demir parmaklıklı. otobüs garajına bakıyor. Araçları izler canı sıkılınca. Arabaları seviyor. En çok traktör sever aslında da. Oda burada yok. belediye çocukların beslenmesine çok önem veriyormuş.Yeme de içme de özel kreşlere göre daha bolkörlermiş. Henüz yemek listesi bende mevcut değil. Fakat arkadaşlarımızın çocukları orada. herkes memnun.

Vee 10 kişilik Egenin sınıfı. Mevcut çok iyi. Kaliteli ilgi ve bakım alıcağımızı düşünüyorum.

Sakaryada özel bir kreş görmüştüm. Sınıflar hem 17 kişilik hem odaların hacmi ve bina, bahçe çok küçüktü.Kreşimizin fiziksel şartları mükemmel.

Eğitim sezonunda stjer ablalar geliyormuş. Onlar olduğunda 2 çocuğa bir stajer abla düşmesine ne demeli..Olağanüstü bence. Benim oğlum ve sınıf arkadaşlarının henüz beslenme, tuvalet,uyku vee bol sevgiye ihtiyacı var. Çok da eğitim alacakları, etkinlik yapabilecekleri bir durum yok.Güvenli ve ilgili bir barınma ortamı olacak kreş. benim şimdiki beklentim bu. Eğitim ilerleyen yıllarda beklentim haline gelebilir.Elbette birlikte yaşadıkları için grup ruhu, paylaşma durumları,(belki arkadaşları yediği için hiç yemediği sebze yemeklerini yiyerek ) beslenme eğitimi kendiğinden çocuklara kazandırılmış olacak kreş ortamında..

Bizim kreşimizde özel bir izleme programı varmış. İnternet üzerinden online değilde. Programı kurarak sadece ebeveynlerin izlediği bir izlem ortamı. Onlar şeffaflıktan rahatlık duyduklarını söylediler.

Egenin öğretmenide iyi bir bayan ilk izlenimim. üstelik anneymiş. Hoşuma gitti.Hacer Hanım da..

Haydi hayırlısı diyorum Ailemiz için bu yeni yaşam ortamımıza.Canım bebeğim inşallah mutlu olursun kreşinde.

1 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

canım çok sevindimm.. Umarım çok sever, başlarda belki biraz zorluk çeker ama sonrasında çok rahat edersiniz ;)

çok büyümüş zaten fotoğrafların hepsi çok güzel..
çok öpüyoruz...