3 Eylül 2010 Cuma

KREŞİN İLK GÜNÜ

Kreşe babası ile üçümüz gittik. Bende biraz kreş içerisinde Egeyi dolaştırdım. Egeyle ilgilenecek olan bakıcısı (öğretmeni) ile tanıştırdım. Baktım egede her şey yolunda mutlu gözüküyor. ben hemen uzaklaştım. babası vedalaşarak çıktı. daha sonrasında Ege gün içerisinde anne anne
- annem ne zaman gelecek.
- annem nerde gibi sorular sormuş.
Hacer Ablasıda az sonra annen gelecek demiş. oda oyununa dönmüş. Gün içerisinde konuştuk hacer hanımlada. Her şey yolunda dedi. Yemesi içmesi,uyumuşda yani.
İş çıkışı almaya gittiğimizde. kapıda beklerken egeyi koridorda görüp seslendim.EGGGGeeee
Ege beni görünce duygulandı ve ağlamaklı oldu.Sonra sarıldık hemen. Kucağıma aldım. Hacer hanımdan son durum bilgilerini alıp el sallayarak, çıkıp eve gittik.
Evde kreşi sevdiğini yarın tekrar gideceğini söyledi.Çok mutluydu. Çok sevindik hepimiz böyle olmasına.
lakin bu sabah beni babası ile işe bıraktılar. Sonra Ahmet onu kreşe bırakırken Ege çok ağlamış. Kıyametleri koparmış.
Sonra Hacer Hanımı aradım. sakinleşti dedi. Tostunu yedi, şimdide üzüm yiyor dedi. Ohh dedik sevindik.
Artık Ege kreşli oldu...

Hiç yorum yok: